Aktívny

Under Armour

CS Apparel Group, a.s. (CSAG) je aktuálne lídrom v logisticko-technologickom biznise s dôrazom na módu v regióne CEE. Využite príležitosť podieľať sa na úspechu CSAG prostredníctvom siete nových kamenných predajní Under Armour v Bratislave, Košiciach a Prahe.
Minimálna investícia
500 €
Požadovaná investícia
220 000 €
Minimálna potrebná suma
100 000 €
Očakávany výnos
7 % p.a.
Začať investovať

Fázy projektu

  • 18.04.2024 Obdobie fundraisingu
  • 17.12.2024 Uvoľnenie prostriedkov
  • 19.12.2024 Nákup skladových zásob
  • 07.01.2025 Rozvoj predajní
  • 18.04.2028 Výplata investorov

O spoločnosti

Spoločnosť USRetail CZ s.r.o. prevádzkujúca kamenné predajne Under Armour v Čechách a na Slovensku je súčasťou skupiny CSAG. CSAG je v súčasnosti jedna z najväčších logistických a technologických skupín v módnom priemysle regiónu strednej a východnej Európy (CEE). Manažérsky tím sa môže pochváliť viac ako 20-ročnými skúsenosťami v oblasti veľkoobchodu, maloobchodu a e-commerce operácií, čo podčiarkuje ich odborné znalosti v týchto oblastiach.

CSAG vybudovala diverzifikované portfólio predajných kanálov vrátane kamenných obchodov, veľkoobchodných operácií a vlastnej e-commerce platformy, čo zabezpečuje široký trhový dosah a odolnosť voči meniacim sa trhovým dynamikám. Silná online prítomnosť spoločnosti je podporená multi-kanálovými synergiami, ktoré zákazníkom zabezpečujú bezproblémový nákupný zážitok.

E-commerce platforma skupiny je dynamická a podporovaná interným tímom webových vývojárov, čo dokazuje záväzok k technologickej inovácii a samostatnosti. So silnou sieťou viac ako 200 obchodov a viac ako 1 000 zamestnancov si CSAG vybudovala významnú maloobchodnú prítomnosť.

Sieť partnerských spoločností je rozsiahla s viac ako 100 veľkoobchodnými partnermi, čo uľahčuje široké rozšírenie ich produktov. Finančne CSAG preukázala silný výkon s predajom skupiny v roku 2023 dosahujúcim 99 miliónov eur a EBITDA 8,9 miliónov eur.

S pohľadom do budúcnosti je CSAG na ceste rastu s plánovaným predajom na rok 2024 vo výške 118 miliónov eur a prognózovanou EBITDA 10,6 milióna eur. Tento pozitívny trend predstavuje sľubnú príležitosť pre investorov, ktorí chcú benefitovať na pokračujúcej expanzii a úspechu skupiny v módnom priemysle.

Využitie prostriedkov

Zdroje z investície budú primárne využité na ďalší rozvoj a zásobenie novootvorených predajní Under Armour na Václavskom námestí v Prahe, v nákupnom centre Optima Košice a v OC Bory Mall v Bratislavskej mestskej časti Lamač. 

Prvý spomínaný obchod v Prahe má rozlohu 500 m², s 5-ročným kontraktom na prenájmom priestorov. Sortiment je prevažne zameraný na golfovú, basketbalovú a detskú líniu oblečenia a doplnkov.

V decembri 2023 bola otvorená prvá predajňa na východe Slovenska, v OC Optima v Košiciach. Predajňa má rozlohu 252 m² a 5 ročnú nájomnú zmluvu. Sortiment v predajni je zameraný na širokú škálu športov. 

Nová pražská predajňa sa pýši viacerými prednosťami. Prvou je fakt, že s rozlohou 500 m² ide o najväčšiu predajňu Under Armour v regióne CEE. Vďaka jedinečnej polohe predajne ide zároveň o vlajkovú loď v rámci aktuálneho portfólia predajní v rámci Slovenska a v Českej republiky. Nachádza sa na jednom z najnavštevovanejších námestí v Prahe - 750 metrov dlhá promenáda ktorú odhadovane ročne navštívi až 6 miliónov turistov.



Úspešné otvorenie predajne na Václavskom námestí prebehlo 1. júla 2023. 

Naplánované sú podrobné KPIs vrátane návštevnosti, konverzných sadzieb a očakávaní predaja. Zameranie predaja je na pánske oblečenie (55%), s rozmanitým sortimentom oblečenia, obuvi a doplnkov. Toto otvorenie je súčasťou širšieho plánu expanzie, ktorý prispieva k významnej prítomnosti značky v Čechách a na Slovensku.

CSAG v číslach

  • Počet predajní
    200
  • Počet zamestnancov
    1 000
  • Tržby k 1.12.2023
    99 000 000€
  • EBITDA k 1.12.2023
    8 900 000€

Riziká

Konkurenčné riziko

Aktuálna situácia spoločnosti je ovplyvnená vysokou konkurenciou v oblasti športového oblečeni a doplnkov, a tiež globálnymi ekonomickými výzvami. Spoločnosť sa snaží posilniť svoju pozíciu na trhu prostredníctvom inovácií v oblasti produktov a marketingových stratégií, ktoré smerujú na široké spektrum spotrebiteľov.


Riziko závislosti od franšízy

Ako držiteľ franšízy Under Armour je USRetail CZ s.r.o. závislý od podmienok stanovených franšízorom, ktoré môžu ovplyvniť ďaľší vývoj.


Trhové riziko

Móda a maloobchod sú vysoko konkurenčné a podliehajú rýchlym zmenám v trendoch a zákazníckych preferenciách.

Investícia Under Armour

Aká je v skratke investičná príležitosť Under Armour? Vzhľadom na dlhovú náturu projektu sú investičné parametre známe a jednoducho kvantifikovateľné:

Každá investícia bude úročená s úrokom 7 % p.a. V prípade, ak zainvestujete napríklad 1 000 EUR, celková výplata pri úroku 7% p.a. bude približne 1160 EUR za 4 roky. Výplata bude v pravidelných intervaloch, každých 6 kalendárnych mesiacov od úspešného vyzbierania prostriedkov na projekte Under Armour (t.j. aspoň v minimálnej požadovanej výške). Tým pádom investori dostanú približne 145 EUR (145*8 polročných období = 1160 EUR) za každých uplynutých 6 kalendárnych mesiacov. Celkovo tak investori získajú o približne 16% viac, ako pôvodne investovali.

Investícia pre prvých 50 investorov nad 500 EUR: 50% zľavový kupón v ktorý sa dá uplatniť v oficiálnom eshope www.underarmour.sk

Investícia nad 1000 EUR: Zľava 7% na pobyt v hoteloch siete Premium Star Hotels (PSH). Medzi hotely siete PSH patria: - Horský Hotel Sliezsky Dom - Salamandra Resort & Hotel - Chalet Salamandra - Hotel Albrecht - Hotel Trakošćan.

Investícia nad 1500 EUR: Zľava 15% na pobyt v hoteloch siete Premium Star Hotels (PSH). Medzi hotely siete PSH patria: - Horský Hotel Sliezsky Dom - Salamandra Resort & Hotel - Chalet Salamandra - Hotel Albrecht - Hotel Trakošćan.

Franšíza Under Armour

CSAG je výhradným distribútorom značky Under Armour na Slovensku a v Čechách. Under Armour bola založená v roku 1996 Kevinom Plankom, bývalým hráčom amerického futbalu z University of Maryland, a špecializuje sa na športové oblečenie a doplnky. Prvý produkt spoločnosti bolo tričko, ktoré odvádza pot od tela a okamžite sa stalo populárnym medzi športovcami. Odvtedy Under Armour rozšírila svoj sortiment o rôzne druhy športového oblečenia, obuvi a doplnkov.

V posledných rokoch Under Armour zaznamenala významný rast vďaka expanzii na medzinárodné trhy a diverzifikácii produktov. Firma sa tiež zamerala na digitálne technológie a akvizície aplikácií ako MapMyFitness a MyFitnessPal, čím rozširuje svoju prítomnosť v oblasti digitálneho zdravia a fitness.

Dôležitým krokom pri raste značky sú spolupráce so známymi osobnosťami a športovcami, ako sú Dwayne "The Rock" Johnson, Stephen Curry alebo Tom Brady. 

Zoznam skratiek

Zoznam skratiek

CEE - región strednej a východnej Európy

CSAG - CS Apparel Group, a.s.

EBITDA - výsledok hospodárenia pred odpočítaním úrokov, daní a odpisov

E-commerce - internetový obchod

KPI - kľúčové ukazovatele výkonnosti


Pre zobrazenie daľších sekcii je nutné sa zaregistrovať a mať aktívny účet.
Registrovať sa